Działamy na rynku już wiele lat, oferując przedsiębiorcom profesjonalną opiekę księgową.Kluczem do naszego sukcesu stała się kompetencja, która gwarantuje najwyższy standard obsługi oraz całkowite bezpieczeństwo.Prowadzimy każdy rodzaj księgowości,udzielamy porad z zakresu rachunkowości i podatków. Naszą ofertę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klientów. Skontaktuj się z naszymi specjalistami.

Kontakt: bok.pelnaksiegowosckrakow@gazeta.pl

Zaświadczenie o wysokości dochodu

Zaświadczenie o wysokości dochodu wydaje urząd skarbowy na żądanie danej osoby. Zadaniem tego dokumentu jest potwierdzenie informacji jakie posiada organ między innymi takich jak dochody firmy oraz jej obroty.

O wydanie takiego dokumentu zazwyczaj występują osoby, które wymagają urzędowo stwierdzonych informacji bądź mające w tym interes prywatny.

Aby uzyskać zaświadczenie o wysokości dochodu konieczne jest złożenie wniosku do naczelnika urzędu skarbowego. Wniosek ten powinien dysponować następującymi elementami:
-wskazaniem organu, do którego składamy dany dokument,
danymi służącymi do identyfikacji podatnika,
-treścią żądania kierowanego do naczelnika,
-podpisem.

Wydanie zaświadczenia o wysokości dochodu zazwyczaj wiąże się z koniecznością regulacji opłaty skarbowej na rachunek urzędu miasta właściwego do miejsca zamieszkania. Dowód zapłaty można dołączyć do składanego podania bądź dostarczyć w przeciągu trzech dni od jego złożenia.