Działamy na rynku już wiele lat, oferując przedsiębiorcom profesjonalną opiekę księgową.Kluczem do naszego sukcesu stała się kompetencja, która gwarantuje najwyższy standard obsługi oraz całkowite bezpieczeństwo.Prowadzimy każdy rodzaj księgowości,udzielamy porad z zakresu rachunkowości i podatków. Naszą ofertę dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Klientów. Skontaktuj się z naszymi specjalistami.

Kontakt: bok.pelnaksiegowosckrakow@gazeta.pl

Zakres obowiązków księgowej

Księgowa w naszej firmie to dobre rozwiązanie. Zajmie się ona finansami, księgowością, podatkami. Może pracować dla nas osobiście lub może być zatrudniona przez biuro rachunkowe, które my zatrudniamy. Zakres jej obowiązków w obu tych przypadkach jest taki sam lub bardzo podobny.  

odpowiedzialnosc-ksiegowegoKsięgowa w firmie zajmuje się przede wszystkim prezentowaniem wszystkich operacji finansowych. Jest jedną z najważniejszych osób, jakie u nas pracują. Odpowie ona za:  
  • sporządzanie comiesięcznych sprawozdań finansowych   
  • adnotację na dokumencie ustalającej dalszy tryb załatwiania spraw 
  • rozliczanie się z bankami 
  • prowadzenie prawidłowej ewidencji księgowej 
  • wprowadzanie i wysyłanie przelewów z faktur 
  • wypełnianiu deklaracji ZUS oraz PIT czy CIT 
  • wykonywanie comiesięcznego bilansu zysków oraz strat  
  • wypłacanie pensji pracownikom  
  • przeprowadzanie kontroli kont w firmy 

Tym właśnie na pewno zajmie się każda księgowa w naszej firmie. Ale każda z nich ma trochę inny zakres obowiązków, wykonuje inne czynności, które my jej zlecimy. Na początku należy zapoznać się z możliwościami zatrudnianej księgowej i zapytać, które zadania można jej powierzyć, co jest w stanie robić. Im więcej tym lepiej. Księgową zatrudniamy bowiem po to aby odciążyła nas od wszystkich obowiązków związanych z finansami, księgowością i rachunkowością.